Sabtu, 27 Februari 2010

After-exam Spirit


Salam....
Hari ni hari terakhir mid-year exam bagi kanak2 Tahun 1, Tanta Universiti. hari ini Physiology. masa tak cukup. sedih. sangat sedih. erm. takpe lar.tawakkal..
bak kata seorang hamba Allah ini,
Usaha seolah-olah Allah tak tolong kita, dan Tawakal seolah-olah kita tak tau apa2 pun (seolah2 otak kita kosong)
ape pun, I always know, no more last minute study afta this Ummu!!!..
erm.. teringat plak this joke :-
Survey;-In how many days a 1000 pages can be read
WRITER : 6 months
LECTURER : 2 months
LAWYER : 1 month
STUDENT : 1 NIGHT before exam
I got this from Andi through ym, masa semua tengah struggling a week before our exam starts. and I laugh out loud reading the joke... merungkaikan segala ketegangan urat2 saraf di kepala :)
thanks dear Andi.

and today,
aku melangkah kaki pulang ke imarah melalui jalan alternatif yang aman, tenang, damai dan menyegarkan mata memandang :)

tempat itu tentulah, sawah bendang gandum..dah lama tak lalu jalan tu, dan gandum tu dah tumbuh dengan sihat sekali..macam lalang-lalang di belakang rumah yang sudah setahun tak ditebang,ahaks. tp best ooo, lalu di antara dedaunan gandum yang terjuntai-juntai dan paras pinggang..

and of course, we took lots and lots of pictures (of course bukan menggunakan camera dslr :) but like Saiful Nang said, "grab any camera I can get and create good images" )
Berposing2 with my dearest housemates.. tapi tak complete semua 6 orang..
At last, we all are very satisfied becoz we kinda manage to express our cutest face surrounded by Allah's creations... :) alhamdulillahh.... ^-^






4 ulasan:

  1. ummu,
    ingt ape mak abah pesan..haha =P
    tp mmg bes lalu kat swh 2..huhu
    galakan dari kawan baik ummu..tah(hehe)

    BalasPadam
  2. haha... galakan yg membina.. terima kasih tah.. hehe :D

    BalasPadam
  3. tapikn jalan tu cam kenal jer..

    BalasPadam
  4. siapa duk tanta, kenal je jalan tu :)

    BalasPadam

I do read comments :) so feel free to drop some.